Естетика постядеру в київському "Бінго"
16 квітня в клубі «Бінго» відшуміла постіндустріальна вечірка «The Postcrypt / Postindustrial Party – EVERYTHING». Організаторами електронного шоу стали CRYPT: FOЯMAT і Postindustrial. Цього разу любителів важких ритмів і громових вокалів розважали харків'яни «Річі колючий» і кияни «Dysphoria_Project», «Dirty Bird 13» і «ANGEL: CRY».
У залі було не дуже людно – очевидно, позначилася вечір п'ятниці, а народ не доповз (доїхав, долетів) на вечірку після важкого робочого та навчального дня. Тим не менше, атмосфера була тепла і душевна і нагадувала швидше домашні посиденьки. Ведучі – скоріше анімешні, аніж «індустріальні» – оголошували групи і діджеїв, публіка відривалася на танцполі, а на сцені тим часом запалювали наступні групи.
«Dysphoria_Project» - за висловом організаторів, гурт, що збуджує душу і слух, коктейль з важкого, як свинець, нойзу та експериментального ambient'у.
«Dirty Bird 13» відіграли якісне дарк електро та EBM. Клавішниця, діджей і рикаючий вокаліст – все в рамках згаданих жанрів, цілком танцювально, доступно та «крышосносимо».
«Річі Колючий» (Харків). Хедлайнери заслуговують окремого опису: троє гітаристів з лазерними променями, що пострілюють з голови, вокаліст з «ірокезом», що «рулить» уявним танком, якісь зібрані з металобрухту та запчастин від мотоциклів штуки, що символізували, певно, штурвали все того ж танка в постядерному світі, мікрофон-лопата як ілюстрація до пісні «Ексгуматор любові». І запальні та сексуальні дівчата-танцівниці, завдяки яким шоу ставало ще більш хвилюючим. Танцівниці вміло підкреслювали тексти на тему «я для тебя всего секс-машина», «давай устроим дикую ночь» и «моя девочка сладкая, … я хочу тебя съесть». Складно описати стилістику групи: мали місце і клавішні на тлі, і важкі гітарні рифи, і хриплий вокал – одним словом, глем-рок в індустріальний реінкарнації живіший за всіх живих.
Після сексуально-металічних рифів харківської команди на сцену вийшли представники жанру «агресивний поп» «ANGEL: CRY». Група з Києва відіграла звичну програму з цинічних текстів, запальних ритмів і гітарних мелодій. У ритмах чулися відгомони трансу, в текстах – втома від попси, пафосу і навіть такого «міфічного» явища, як демократія. Звучав кавер на "Rammstein" – "America", під який був символічно розірваний транспарант з написом «democracy». Задали жару і дві чарівні дівчини-танцівниці.
Команда виступала з новою вокалісткою. Втім, попередній «другий голос команди», Катя Грибоєдова, теж вийшла на сцену і виконала в останній раз з групою вельми нетолерантну пісню про готичну субкультуру взагалі і про один відомий готичний портал зокрема.
Попрощавшись з агресивними киянами, ведучі оголосили про вихід на сцену фаєр-шоу. «Вогняний театр» порадував красою і грацією учасників, що майстерно володіли палаючими артефактами. А потім настав час електронних ритмів.
Сцену і танцмайданчик на решту ночі окупували діджеї, що розривали мозок індастріалом, harsh EBM, трансом та іншими ритмічними і важкими звуками: представники порталу Postindustrial Dj Mindlesspuppet і Dj HoloGhost [hardcore]; засновник Dysphoria_Project, що змінився до невпізнанності, Dj Vamp [harsh]; атмосферна, психоделічна й жіночна Dj Griboedova [psychedelic broken beat]; дебютант на сцені важкої електронної музики Dj Terian [industrial / dark electro]; нойзер Dj Arnent [mush up / lolicore]; поціновувач Progressive і Energy трансу Dj Alex Ross; організатор усього свята Dj Collapse [postcrypt].
Так, у танці та хвилях нестримної електронної енергії, пройшла решта ночі. Чекаємо продовження подібних індустріальних свят.